Zavřít
(0) položek
Váš nákupní košík je prázdný.
Produkty
    Filtry
    Měna CZK / €
    Výsledek hledání pro výraz
    Výrobce: Telwin

    Startovací kondenzátor - Startovací zdroj kondenzátorový Flash Start 700 12 V Telwin

    5 756 Kč s DPH
    6 154 Kč s DPH
    Bezúdržbový kondenzátorový startovací zdroj Flash Start 700 12 V Telwin, pro startování i v extrémních klimatických podmínkách do -40ºC, pro všechny druhy motorů. Nabití zdroje do 2 min. pro opakovaný start.
    Kód: 829567
    EAN: 8004897970059
    Dostupnost: Skladem
    dodací lhůta : 1-2 dny

    Bezúdržbový superkondenzátorový startovací zdroj 12V (ultra-kondenzátorová technologie). Startuje velkou škálu vozidel vozidel i při nízkých teplotách a nevyžaduje údržbu:
    Tento startovací zdroj využívá i zbytkovou energii nefunkční baterie z níž se může nabít a může vůz nastartovat. Zdroj lze nabíjet přes USB nebo přes 12V zásuvku zapalovače nebo přímo ze svorek autobaterie. Startovat může vozidlo i bez baterie. Funkce GLOW je určena pro spouštění dieselových motorů při nízkých teplotách, kdy je potřeba spustit žhavení. Zdroj má ochranu proti zkratu a přepólování.

    • technologie - superkondenzátor 12V - 100 F
    • nabití cca do 2 min.
    • startovací proud 400 A (do vybití kondenzátoru)
    • max. startovací proud 700 A (do vybití kondenzátoru)
    • pro nabití kondenzátoru lze využít i zbytkovou kapacitu jinak nefunkční baterie, pokud má napětí cca 10-12V
    • dá se nabíjet se přes USB, autozapalovač 12 V nebo přímo na autobaterii
    • váha 1,2 kg

    Optimální postup při startu:

    Pokud je autobaterie v autě promrzná, neprotočí motor a baterie má alespoň 10 V, dá se za pomoci kondenzátorového startovacího zdroje motor natočit. Kondenzátorový startovací zdroj se připojí kleštěma na baterii v autě, nechá se nabít (cca 1-2 min) a pak se startuje. Princip je takový, že promrzlá baterie nemá kapacitu a má zvětšený vnitřní odpor, tudíž pak nedává potřebný proud k nastartování. Kondenzátor ve zdroji má takové vlastnosti, že nabitý dodá potřebný velký proud na "utržení motoru". Kondenzátor nemá žádný vnitřní odpor, takže v okamžiku startu dodá maximální proud. Zdroj má ještě funkci přižhavení pro naftové motory. Starty je možné opakovat do doby kdy má vlastní autobaterie nějaké relevantní napětí.

    Vlastní zkušenost: Fabia 1,4 D stála 14 dní na mrazu -10°C, motor se na vlastní promrzlou baterii jen převalil a nenastartoval. Tento zdroj byl na 2 min připojen na tuto baterii (bez odpojení baterie), která měla jen 10V. Poté byl zapnut klíček, zapnuta na zdroji funkce přižhavení na 3 sec. Poté spuštěn start klíčkem. Motor se svižně protočil a hned naskočil. Nejlépe tuto manipulaci provádět ve dvou.

    Napište vlastní recenzi
    • Produkt lze hodnotit až po jeho zakoupení
    *
    *
    • Špatný
    • Vynikající
    *
    *
    *
    *

    Bezúdržbový superkondenzátorový startovací zdroj 12V (ultra-kondenzátorová technologie). Startuje velkou škálu vozidel vozidel i při nízkých teplotách a nevyžaduje údržbu:
    Tento startovací zdroj využívá i zbytkovou energii nefunkční baterie z níž se může nabít a může vůz nastartovat. Zdroj lze nabíjet přes USB nebo přes 12V zásuvku zapalovače nebo přímo ze svorek autobaterie. Startovat může vozidlo i bez baterie. Funkce GLOW je určena pro spouštění dieselových motorů při nízkých teplotách, kdy je potřeba spustit žhavení. Zdroj má ochranu proti zkratu a přepólování.

    • technologie - superkondenzátor 12V - 100 F
    • nabití cca do 2 min.
    • startovací proud 400 A (do vybití kondenzátoru)
    • max. startovací proud 700 A (do vybití kondenzátoru)
    • pro nabití kondenzátoru lze využít i zbytkovou kapacitu jinak nefunkční baterie, pokud má napětí cca 10-12V
    • dá se nabíjet se přes USB, autozapalovač 12 V nebo přímo na autobaterii
    • váha 1,2 kg

    Optimální postup při startu:

    Pokud je autobaterie v autě promrzná, neprotočí motor a baterie má alespoň 10 V, dá se za pomoci kondenzátorového startovacího zdroje motor natočit. Kondenzátorový startovací zdroj se připojí kleštěma na baterii v autě, nechá se nabít (cca 1-2 min) a pak se startuje. Princip je takový, že promrzlá baterie nemá kapacitu a má zvětšený vnitřní odpor, tudíž pak nedává potřebný proud k nastartování. Kondenzátor ve zdroji má takové vlastnosti, že nabitý dodá potřebný velký proud na "utržení motoru". Kondenzátor nemá žádný vnitřní odpor, takže v okamžiku startu dodá maximální proud. Zdroj má ještě funkci přižhavení pro naftové motory. Starty je možné opakovat do doby kdy má vlastní autobaterie nějaké relevantní napětí.

    Vlastní zkušenost: Fabia 1,4 D stála 14 dní na mrazu -10°C, motor se na vlastní promrzlou baterii jen převalil a nenastartoval. Tento zdroj byl na 2 min připojen na tuto baterii (bez odpojení baterie), která měla jen 10V. Poté byl zapnut klíček, zapnuta na zdroji funkce přižhavení na 3 sec. Poté spuštěn start klíčkem. Motor se svižně protočil a hned naskočil. Nejlépe tuto manipulaci provádět ve dvou.