Zavřít
(0) položek
Váš nákupní košík je prázdný.
Produkty
    Filtry
    Jazyk/měna
    Výsledek hledání pro výraz
    Výrobce: Telwin

    Startovací vozík multifunkční Doctor Start 630 Telwin

    14 881 Kč s DPH
    Multifunkční startovací vozík a mikroprocesorem řízená pulsní nabíječka Doctor Start 630 Telwin 12/24 V, nabíjecí proud max. 90 A, s pomocným startem max. 570 A
    Kód: 829342
    Dostupnost: Skladem
    dodací lhůta : 1-2 dny
    • Multifunkční, elektronická nabíječka, startovací vozík a tester pro baterie WET, GEL, AGM, PbCa, EFB při 12 / 24V.
    • Umí kompletní údržbu baterií WET, GEL, AGM, PbCa, EFB a rychlé startování automobilů, dodávkových a lehkých nákladních automobilů.
    • Slouží jako náhradní zdroj při výměně autobateriíbaterií.
    • Snadné a intuitivní ovládání díky grafické obrazovce LCD.
    • Funkce:
    • Automatické nabíjení a údržba v režimu Pulse Tronic;
    • Test baterie, starteru a alternátoru
    • Regeneruje starší baterie
    • Stabilní zdroj energie pro výměnu baterií (zabezpečení elektronické palubní elektroniky);
    • Startování všech druhů automobilů, dodávkových vozidel, lehkých nákladních automobilů.

    Nabíjecí režimy:

    • Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.

    Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází - viz diagram

     

     

    • Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
    • Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
    • Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
    • Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
    • Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru

    Regenerace baterií:

    • Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
    • Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.

    Testování:

    • kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
    • kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
    • kontrola napětí baterie

    Podpora při startu

     

    Další možnosti použití:

    • možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
    • nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
    • údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
    • možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech

     

    Technické parametry
    Napětí 230 V
    Příkon při nabíjení max. 2 kW
    Příkon při startu max.          10 kW
    Nabíjecí napětí 12 - 24 V
    Nabíjecí proud ef. max.   90 A
    Nabíjecí proud aritm. max.     70 A
    Podpora při startu max. 570 A
    Regulace nabíjecího proudu 1-90 A
    Pro baterie 10-1050 Ah
    Rozměry 365x460x 755 mm
    Váha 24 kg

     

    Napište vlastní recenzi
    • Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze
    • Špatný
    • Vynikající
    • Multifunkční, elektronická nabíječka, startovací vozík a tester pro baterie WET, GEL, AGM, PbCa, EFB při 12 / 24V.
    • Umí kompletní údržbu baterií WET, GEL, AGM, PbCa, EFB a rychlé startování automobilů, dodávkových a lehkých nákladních automobilů.
    • Slouží jako náhradní zdroj při výměně autobateriíbaterií.
    • Snadné a intuitivní ovládání díky grafické obrazovce LCD.
    • Funkce:
    • Automatické nabíjení a údržba v režimu Pulse Tronic;
    • Test baterie, starteru a alternátoru
    • Regeneruje starší baterie
    • Stabilní zdroj energie pro výměnu baterií (zabezpečení elektronické palubní elektroniky);
    • Startování všech druhů automobilů, dodávkových vozidel, lehkých nákladních automobilů.

    Nabíjecí režimy:

    • Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.

    Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází - viz diagram

     

     

    • Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
    • Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
    • Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
    • Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
    • Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru

    Regenerace baterií:

    • Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
    • Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.

    Testování:

    • kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
    • kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
    • kontrola napětí baterie

    Podpora při startu

     

    Další možnosti použití:

    • možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
    • nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
    • údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
    • možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech

     

    Technické parametry
    Napětí 230 V
    Příkon při nabíjení max. 2 kW
    Příkon při startu max.          10 kW
    Nabíjecí napětí 12 - 24 V
    Nabíjecí proud ef. max.   90 A
    Nabíjecí proud aritm. max.     70 A
    Podpora při startu max. 570 A
    Regulace nabíjecího proudu 1-90 A
    Pro baterie 10-1050 Ah
    Rozměry 365x460x 755 mm
    Váha 24 kg