Zavřít
(0) položek
Váš nákupní košík je prázdný.
Produkty
    Filtry
    Jazyk/měna
    Výsledek hledání pro výraz
    Výrobce: Telwin

    Microprocesorová nabíječka Doctor Charge 130 Telwin

    14 907 Kč s DPH
    Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 130 Telwin,12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií, udržuje stálou kapacitu, pomoc při startování.
    Kód: 807590
    Dostupnost: Skladem
    dodací lhůta : 1-2 dny

    Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie  6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
    Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.

    Doktor Charge 130 má pět základních funkcí:

    • Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech 
    • Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
    • Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
    • Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
    • Pomoc při startování vozidel s benzínovým i naftovým motorem.

    Nabíjecí režimy:

    • Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.

    Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází - viz diagram

    • Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
    • Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
    • Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
    • Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
    • Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru

    Regenerace baterií:

    • Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
    • Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.

    Testování:

    • kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
    • kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
    • kontrola napětí baterie

    Podpora při startu:

    Další možnosti použití:

    • možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
    • nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
    • údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
    • možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
    Technické parametry
    Napětí 230 V
    Příkon 1100-2300 W
    Nabíjecí napětí 12-24 V
    Nabíjecí proud eff. 80-40A (12-24 V)
    Kapacita akumulátoru 10-1550Ah
    Váha 6kg
    Rozměry 200x260x340 mm
    Napište vlastní recenzi
    • Pouze registrovaní uživatelé mohou psát recenze
    • Špatný
    • Vynikající

    Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie  6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
    Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.

    Doktor Charge 130 má pět základních funkcí:

    • Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech 
    • Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
    • Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
    • Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
    • Pomoc při startování vozidel s benzínovým i naftovým motorem.

    Nabíjecí režimy:

    • Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.

    Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází - viz diagram

    • Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
    • Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
    • Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
    • Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
    • Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru

    Regenerace baterií:

    • Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
    • Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.

    Testování:

    • kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
    • kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
    • kontrola napětí baterie

    Podpora při startu:

    Další možnosti použití:

    • možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
    • nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
    • údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
    • možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
    Technické parametry
    Napětí 230 V
    Příkon 1100-2300 W
    Nabíjecí napětí 12-24 V
    Nabíjecí proud eff. 80-40A (12-24 V)
    Kapacita akumulátoru 10-1550Ah
    Váha 6kg
    Rozměry 200x260x340 mm